Fresh nails

Är ganska säker att jag är 100% frisk från febern men är lite snuvig. Men det gör inget hihi. Idag har jag solat lite och har blivit lite brun. Har även städat mitt skrivbord som såg kaos ut + har målat mina naglar. Blev fransk manikyr denna gången (till skolavslutningen). Skulle dock vara finare med ljusrosa som bas men den var slut, så fick använda en nude färgad. Man tar vad man har! ;)

Kom på att det är 2 veckor kvar tills jag åker till Vietnam! Jag längtar så mycket!! Jag vet inte fall jag kommer har tillgång till internet där så vi får se hur det blir med bloggningen. Så ni får klara er utan min bloggning i 1 månad. Förhoppningsvis så bloggar de andra! När jag kommer tillbaka så kommer ni få massa bilder!

Vi hörs, massa kramar/åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0