BEKÄNNELSER

1. Jag är mörkrädd hahaha. 
 
2. När jag badar kan jag inte gå ner på botten utan att få ont i öronen (väldigt djupt). Vet inte varför? Om någon vet anledningen så kan ni gärna kommentera!
 
3. Jag kan gå i pyjamas alla dagar i mitt liv hihi. Så skönt, liksom vem vill sitta i soffan med jeans?!?!?!
 
4. Ibland tycker jag inte om att blogga och ibland så gör jag det, haha.
 
5. Jag hatar att betala i kassan, fråga någon som arbetar på t.ex. netto om något, osv osv.. Jag är en fegis hahah. Ber alltid Bodil eller någon annan att fråga istället hih. Sikken ängel jag är!
 
UPDATE: Sökte runt på google lite om öron saken, det beror på det ökad tryck haha. Man kan då lära sig att justera och sånt skit, men jag vet inte hur :(
 
/åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0