Söndag

Vaknade av att mamma började dra i mitt täcke "försiktigt", blev ganska panikslagen men det var för hon skulle tvätta mina lakan hihi så nu ligger jag i nutvättade lakan! Fick ont i magen och kutade till toan och trodde jag skulle spy, har dåligt hela morgonen men nu mår jag bättre. Hade tänkt att chilla lite hemma idag för det var längesen jag bara satt hemma framför tv och chillade.
Imorgon åker familjen till Halmstad till havet och stannar där över natten och då får jag träffa min Saris hihi.
Dagen efter åker pappa uppåt så jag tar tåget hem men innan det blir det nog att träffa Sandy förhoppningsvis :)!
Tisdag kväll åker jag och farsan till götet och hämtar våra släktingar från Schweiz . Dom ska stanna här i 8dagar och troligtvis kommer dom 8dagarna vara roliga. Pappa har planerat in massa skoj och då får vi hoppas att dom blir av!
Måste hinna med en sväng till affären och köpa kosttillskott för mina har tagit slut och massa andra nödvändiga saker. Amen vi hörs :-)
/bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0