Sista inlägget

Hejhej! Idag blir det tyvärr mitt sista inlägg i den blogg, vissa kanske inte bryr sig och andra kanske tycker det är trist. Det har varit kul dom stunderna som vi tjejerna har delat med oss på bloggen om allt roligt vi har gjort men att ha en blogg har inte riktigt varit min grej, så istället för det så är det nog bäst att jag slutar helt! Jag ångrar inte att jag började blogga för det var något som vi fyra delade på, en blogg helt enkelt. Jag slutade för mig själv inte vill längre, inte för någon annan bad mig att sluta.

Vad dom andra vill göra nu med bloggen efter att jag har "slutat" får dom bestämma själv.

Jag gjorde en 'frame' med några bilder på oss, jag har massa andra bilder men gjorde en snabb för det är så sent plus orkar inte hålla ögonen öppna längre så trött som jag är just nu! Godnatt! /dardana

Heeeejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0