Planer

Gårdagen blev väldigt lyckad tycker jag allt! Sov typ hela dagen, snackade FaceTime och duschade. Runt 5 satte vi oss i bilen och åkt emot Tranemo och var framme vid typ 6(?). Hade en super trevlig kväll hemma hos Jennifer med mycket skratt! Vilket måste göras om snart! Kom hem runt 1 och la mig i sängen dirket och snackade FaceTime tills jag somnade.
 
Sov tills halv 12 idag och är fortfarande skit trött! Förstår inte vad som har hänt med mig riktigt faktiskt ! FIck iallafall ett sms av Vilma precis efter jag hade vaknat att vi ska åka till Göteborg imorgon , både shoppa och gå på Liseberg! Ska bli skit kul faktiskt ! Riktigt glad över att jag får följa med ! Alltså sover jag hos henne från idag tills på tisdag för det blir jobbigt att åka förbi hos mig imon kväll/natt när vi åker från Göteborg så sover där imorgon också! 
 
Åker väll dit nu under eftermiddagen och får väll se vad vi hittar på för något, kanske går ut en runda i stora Burseryd eller bara är inne och kollar på en film. Får helt enkelt se ! 
Alltså kanske det inte blir super bra uppdatering från min sida eftersom att mitt 3G är slut och vet inte hur mycket WiFi jag kommer ha tillgång till, men ska blogga så mycket jag bara kan! Kommer nog även en haul med det jag shoppat i Stockholm/Jönköping och Gäteborg när jag varit där eftersom att jag inte visat något av det jag köpt på den senaste tiden! 
 
Men ska ta och hjälpa mamma lite här hemma så jag kan få mitt barnbidrag så jag kan shoppa imrogon! Så vi hörs senare ! Ha en bra söndag alla! / Emelie
P.s sitter vid pappas dator så har ej några "nya" bilder så nui får en liten ego bild från någon tävligt ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0