Påväg hem

Hoppade på tåget hem vid 12, och då träffar man Johannes som vill stå ut med mitt snack mohaha! Nu hoppade han av så nu är jag ensam :(
Ska hem och duscha, städa och sova en stund sedan blir det Göteborg. Kan visa vad jag har köpt också, fick hem lite mer saker än förväntad. Kan ju lagom säga att jag är pank. Tur fö enig att jag ska jobba 2veckor innan skolan börjar. 3000+ är aldrig fel! Hade tänkt att köpa ett par skor igen, ett par nike free run eller nike air max. Eller så köper jag den nya iphonen som kommer ut. Får se om den faller mig i smaken.
/Bodil

(Skulle upp vid halv 1 tiden)


Kommentarer
Postat av: ca3

du kommer köpa den nya iphonen.......

2013-07-16 - 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0