New in

Om jag har missat något pris eller så, då är det bara att kommentera så fixar jag det :-)

Bhar - alla är från olika ställen, 4st är från hm, 1 från Gina och 1 från lindex.
2av dom var på rea

Blus från bikbok, rea

Fjärilhalsband, fick den som present av farmor i äkta guld

Klocka från ur och penn av märket regal, rea 250kr. Orginalpris 498kr


Adidas tröja från någon affär utanför Halmstad, outlet 79kr

Adidasbyxorna från stadium outlet 100kr

Rayban svarta wayfarers ca 1200kr


Gekås;
Ansiktskräm för 39kr (?)
Nagellack för 10kr
Hårinpackning för 35kr
Mascara 35kr
Minneskort 8gb 79kr
Sminkborttagning 39kr
Ansiktsmasker ca 10kr/st
Handsprit 12kr

Nelly.se
Fick hem 2stickade tröjor, en peplumspets och en bikini underdel
(Jag och mamma tillsammans då)

Parfym fick jag som present, calvin klein

Allt detta har jag samlat till ett inlägg, så har inte köpt allt detta på en dag!

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0