me wantie

Jag är en sån som hatar mjukisbyxor men älskar dom ändå, hur bekväma dom är och ibland ser det faktiskt bra ut. Använder flitigt mina adidasbyxor som är hur sköna som helst dock har alla dom (jag hakade faktiskt på trenden själv) så jag kollade in på nikes sida. Nike och Adidas är något jävligt bra märke. Hittade dessa mjukisar som ligger på 500-600 (dom två på bilden är olika modeller/färger), kanske dyrt för ett par mjukis men ganska värt för mig för jag använder dom ganska ofta. Gillar verkligen att dom är tighta fast lite säckiga ändå. Ska till Göteglenborget nästa vecka så hade jag tänkt att leta efter dom annars beställer jag dom innan skolan börjar för jag jobbar i någon vecka då.
 
Tröjorna är jättemysiga, har tigertröjan jag köpte när jag var i Borås. Passar att ha dom på sommarkvällarna och på hösten. Det gillar jag. Hade tänkt att få hem dom andra med, speciellt leoparden. 199kr/st men för någon konstig anledning fick jag min för 150kr (reapris) Från cubus
 
Converse?! Alla äger minst ett par converse, älskar dom. Har själv 10par olika färger, men använder bara mina vita låga och kanske dom svarta höga. Köpte ett par vita höga för 5månader sen och efter redan 3månader så var det stora hål och man kunde inte ens se att dom var vita förut..mina första svarta som jag köpte 2009 still going strong, skillnad asså. Dock så är converse inte bra för ryggen, fötterna blir lätt snea och krokiga vilket suger. Kommer använda converse livet ut
/bodil
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0