Lista

H U D V Å R D
1. Hur många gånger tvättar du ansiktet dagligen? 1-2 gånger, morgon och kväll.
2. Vilken hudtyp har du? Combination till oljig
3. Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Allt "skincare" grejer är från garnier. Bästa grejen för ansiktet!
4. Använder du ansiktsskrubb? Ja
5. Vilken produkt i sånna fall? En från garnier
6. Har du fräknar? Nepp
7. Använder du ögoncreme? Nej
8. Har du eller har du haft problem med acne? Nepp, bara vanliga "tonårs" finnar.
9. Har du använt proactive? Nej
S M I N K
10. Vilken foundation använder du? Har en från max faktor som är helt okej. Luktar för mycket parfym dock så ibland använder jag Tinted moisturizer/ BB cream.
11. Vilken concealer använder du? En från Apoteket och maybelline
12. Vad tycker du om lösögonfransar? Tycker dom individuella lösögonfransarna är bättre. Mer naturligt. Men dom vanliga är ibland lika bra haha.
13. Visste du att man borde byta mascara var tredje månad? Faktiskt varje månad haha.
14. Vilket märke på mascara använder du? Maybelline har dom bästa, har typ nästan varenda en men wetnwild har en som funkar nästan bättre än alla dom. (Den orangea tuben)
15. Vilket märke är bäst IsaDora eller E.L.F? ELF!
16. Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Mascara
17. Vilken sminkborste använder du när du sminkar dig? En estee lauder till puder, en random från gekås till rouge
18. Använder du makeup base/primer? Ibland om jag vill att mitt smink ska hålla längre
19.Använder du primer för ansiktet? Nej
20. Vilken är din favoritögonskugga? Ja ibland! Beror på om det är något speciellt eller inte!
21. Använder du pensel eller eyeliner? Pensel
22. Hur ofta råkar du peta dig i ögonen med eyeliner? För många gånger haha, dock brukar jag inte ens märka det haha.
23. Tycker du om pigmenterade ögonskuggor? Bra? En bra ögonskugga ska vara pigmenterad?
24. Använder du mineralsmink? Nej, men vill testa det någon gång haha!
25. Vilket är ditt favorit läppstift? Har inget
26. Vad tycker du om läppglans? Helt okej, kan vara snyggt ibland och fult med haha.
27. Vilken är din favoritrouge? En från estee lauder
28. Köper du ditt smink från nätet? Ibland gör jag det.
29. Gillar du smink från apoteket? Har inte provat
30. Har du funderat på att ta sminkkurser? Ja, ville faktiskt bli makeupartist i mina yngre dat
31. Är du klumpig med att applicera sminket? Nepp, är jättepillig med mascara. Bruka ta 20min att göra bara mascaran hehe
32. Gillar du färglada nyanser på smink? Nej, eller det beror på vem och hur man använder det.
33. Vilken kändis sminkar sig snyggast? Mmm.. Kim kardashian
34. Om du skulle lämna huset och bara ta med ett smink, mascara och transparent puder
35. Skulle du kunna lämna huset utan smink? Jag kan, men helst inte
36. Tycker du att du ser bra ut utan smink? Nej fyfan, känner mig osäker utan mascara men har ändå inga problem att gå osminkad i skolan.
37. Vilka sminkmärken tycker du är bra? Maybelline och wetnwild brukar ha väldigt bra och billiga saker.
38. Vad tycker du om smink? Tycker det är kul och hålla på med det faktiskt!
39. Behöver man smink? Nej
40. Måste alla ha på sig smink? Nej om du inte är bekväm med det så

Hade tråkigt haha
/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0