Känner mig duktig

Ligger i soffan och är helt slut... Vaknade runt 11-12 och låg o sängen tills natha smsade och undrade om jag hängde med ut. Gick ut med henne en sväng och stack sedan iväg till badet, låg där och stekte i kanske 3-4(?)h. Efter att vi drog där ifrån gick hon hem och jag gick ut och solade i typ 1h eller något sådant. Tog tag i mig själv och klippte gräset, så ännu 100kr till Stockholm nu! Hoppade in i duschen, rakade benen och la fram det jag ska ha med mig i helgen.

Tycker alltså att jag varit riktigt duktig idag! Väntar på maten och är så grymt hungrig! Tror mormor o dom kommer hit ikväll så blir till att umgås med dom. Sen imon går bilen upp mot skruke och sover där en natt och på fredag åker vi upp till Stockholm tillsammans men min prinsessa och hennes föräldrar, ska bli så sjukt roligt! / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0