Ingen sömn

Varit vaken i stort sätt hela natten, bara sovit 1-2h men är endå inte trött. Har sjukt ont i huvdet och mina ögon är svullna men det blir säkert snart bra! 
Sov på blakongen inatt också och det är sjukt hur skönt det är att sova ute! Även fast att jag hade Vilma snarkande jämte mig hela natte, haha. Hon åkte precis så satte på oth och satte mig vid datorn. 
 
Får se vad som hittas på idag eftersom att det inte är så bra väder, så blir nog till att dra iväg till Bodil eller något sånt! Känns som att det har gått hur många veckor som helst på sommarlovet men det har bara gått 3(?) helt sjukt!
Men ska ta och kolla på oth nu så hörs vi senare ! puss / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0