Home sweet home

JAAA!! Äntligen hemma i Sverige. Fysatan vad skönt det känns. Okej, kom hem för några timmar sedan men hade fått virus på min data så var lite upptagen med det, hehe. Ni kan iallafall gissa vart jag sitter just nu? Precis, sängen. Iallafall, ni kommer få se ganska många bilder i olika inlägg! Jag visar allt jag har köpt när vi tvätten är klar (det mesta som jag har köpt är nog kläder). 1 av våra väskor försvann också, så just nu håller vi tummarna att den ska komma tillbaka! Hade lite kläder i resväskan också så det blir väl lite surt om man inte får tillbaka det :(. 
 
Bodil kom förbi innan, myspys!! Snackade lite och så haha. Har egentligen inget mer och säga än att jag är glad att vara hemma. 
 
Vi hörs kompizar! /åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0