FRIDAY YEAY

Slutade jobbet vid 12 + cheferna bjöd på smörgåstårta, fick en liten löneförhöjning också, hur nice????!!!!
Dock en liten men ändå! Fick pengarna i på kortet idag också men tröga jag hittar inte mitt kort hehe.. Iaf beställde mina nike air force babes precis, ÖVERLYCKLIG. Nu kan jag dö lycklig!! Typ.. Nah inte än haha. Har hört massa rykten att converse dödar ens rygg och känner det på mig ganska väl, nike air skorna är byggda för att passa foten perfekt och då ska de tydligen va bra för ryggen. Asglad! Haft en bra dag hittills, tror dock att dagen slutar med tårar för idag går vi ut med alla blattarna (eller dom flesta) en sista gång innan dom åker. Åh :(
Äsch, åker till kusinerna i Borås ändå eller tvärtom så kommer ha fullt upp med att busa med dom.
Nu ska jag duscha, sedan käka och dra ut. Solsolsol hela veckan WIE

/glader Bodil

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Nguyen

Nike af1 kommer vara de bästa som ha hänt dig :))) och dom är dösnygga så att man ba kan sitta o kolla på dom typ haha

2013-07-06 - 00:35:48
URL: http://nattstad.se/emelienguyen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0