Bröllop

Sååå.. Jag var på ett bröllop idag. Det må vara det tråkigaste bröllopet i all tid. Iallafall för mig. Hann inte och fixa hela mitt hår så lite var lockigt och lite var platt. Var sååå jävla sur för det var jag som skulle locka håret efter Lisa men min mamma tog den istället. Så vi åkte halv 9 och var framme vid 9. BRÖLLOPET HADE INTE ENS BÖRJAT?!? Då hade jag tid och fixa hela håret... Fuck people haha.

Åt mat och sånt där. Maten var helt okej, inte dregel mat men god, haha. Sen gick typ 3/4 av alla folk efter maten men vi var kvar. I 2 hela timmar (kan tom vara 3) satt jag och gjorde inget. Hade bara lust och gråta för ville hem. Vid 4 så åkte vi hem hihi.

Det var typ min dag.. Hoppas någon orkade läsa, lol. /åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0