7år

För två dagar sedan var det 7 år sedan min idol flög till himlen. Han var både pappa, farfar, gammelfarfar, bror, man, trädgårdsmästare och gammal fotbollsspelare. Han va den underbaraste människa man kan känna och jag önska att jag vore äldre när han gick bort, att jag kunde fått ta del av tiden men honom mer, och att jag kunde fått säga hej då.

Jag tror aldrig någon kommer kunna förstå hur underbar den där gammla gubben var. Hur många roliga saker han hittade på och hur otroligt snäll han va! Jag minns hur jag och min bror ofta var hemma hos dom, hur han alltid hittade på rackartyg och hur vi kallade honom "gubben", för han var våran gubben och så var det bara.
Jag förstår inte hur någon så underbar bara kan gå bort sådär, hur en så hemsk sjukdom som cancer bara kan ta bort någon från livet så fort.

Jag hatar cancer, jag hatar hatar hatar den sjukdomen! Så jag säger bara till er alla! Om ni känner någon som har cancer eller någon annan sjukdom, som ni vet antagligen kommer försvinna från er snart! Va så jävla mycket du bara kan med den personen, för saknaden när personen försvunnit går aldrig bort! Och det är det hemska, att dom kommer aldrig tillbaka.

Älskar dig så otroligt mycket! Har alltid gjort och kommer alltid att göra! / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0