10 sanningar

1. Jag är en väldigt trött människa .. Skulle kunna sova hela dagarna om jag kunde , hehe..
 
2. Jag har slutat rida, och tror faktsikt att jag kommer ångra mig sjukt mycket!
 
3. Jag har väääälidgt svårt att lita på folk nu för tiden och har mina anledningar.
 
4. Jag hatar när folk dricker/snusar/röker, tycker bara att det är så sjukt onödigt! 
 
5. Jag har inte lätt att säga förlåt och tack, men när jag väl gör det så menar jag det verkligen!
 
6. Jag älskar min familj mest av allt i denna värld! Skulle aldrig klara mig utan dom!
 
7. Jag har aldrig gillat min kropp/utseende och kommer nog aldrig göra det heller.
 
8. Jag tycker det är välidgt svårt att prata in för många människor för är rädd för vad folk tänker/tycker.
 
9. Någon gång i mitt liv vill jag åka till Afrika och hjälpa sjuka barn, skulle vara så häftigt att få hjälpa någon som har det så svårt och se dom må bra!

10. Jag HATAR barn/tonåringar som inte har respekt för vuxna, tycker det låter så sjukt illa när man kaxar mot vuxna! 
 
/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0