truth

TIO SANNINGAR OM MIG /åsa
förlåt för olika storlekar på bilderna!
 
1. Jag är beroende av min iphone + hay day <333

hahaha tofflorna <3


2. Jag är plugghäst.. Kan erkänna det själv, haha!!
3. Har vart i Vietnam typ 3-4 gånger och England 4-5 gånger.
4. Jag har brutit mitt ben, haha rolig historia. Halkade utanför badkaret.. typical mini åsa.
5. Mina kompisar är konstiga, som jag alltså! Perfect match ;)
6. Mina syskon är jobbiga, jag är också jobbig. Det ingår i familjen Truong!
( oseriös bild, eller? ;) )
 
7. Jag älskar sommareeen <3<3<3


8. Jag hatar att posera inför någon annan, känner mig obekväm.. Kan bara pose:a inför kameran (när jag fotar själv, haha) Någon annan som känner likadant?! Fotar hellre andra. :)
9. Mina föräldrar är bäst!! Båda bilderna är gamla :)
10. Jag är absolut inte blyg mot folk jag nyss har träffat! Var skit blyg i 6:an, men nu.. kaos. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0