träningsvärk

 
 
 
 
SOMMAR <3
 
har typ världens träningsvärk i mina armar, vifta armar på badet och badminton på gympan... älskar badminton, sjukt kul. sitter och kolla på lite kläder, bland annat boxningshandskar. Fyfan, 800kr för nybörjarhandskar och 1k+ för adidas nybörjare. men äsch.. svindyrt. Men först vill jag testa på, jag vill testa på olika sporter och hitta passion för någon sport. Lite sugigt att det är just i burseryd :(
Blir på tisdag jag och matilda prova på, om det blir bra med allt så åker jag till hstad på sportlovet och skaffa lite grejer och träffa tjejerna där. 
 
/bodil

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket finns i Burseryd??

2013-01-31 - 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0