Min älskade säng

Har i stort sätt bott i min säng hela dagen, med pyamas. Sjukt skönt att vila efter en "vecka" med småbarn och grejer. Saknar iallafall kusinerna skit mycket, mina ögonstenar! Kollat på tv samtidigt jag ligger och drar mig i sängen.
Beställde småsaker från Nelly också, nu lovar jag, jag är verkligen PANK. Har aldrig slösat upp så himla jävla mycket pengar på en vecka. Blev ändå ganska glad när jag hittade 60spänn i fickan!
Är pank nu till min födelsedag, men jag pallar ej fira min födelsedag heller med ballonger och grejer, åker till Borås nog och drar till Leos Lekland (<3333) med kusinerna eller något haha.
Ska fortsätta o kolla på familjen flinta nu, ses


/Bodil


Camwow är nog den roligaste appen hittills hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0