Måste skriva av mig

Jag är inte en sån där tjej som blir ledsen över småsaker jag blir ledsen för saker som sårar på riktigt! Jag har inte mått bra den senaste månaden på grund av att jag nu mera är singel. Jag fick reda på andra saker som jag inte visste som sårade ännu mer och tillslut orkar man inte mer! Jag bryr mig inte om vad folk jag känner gör men när jag får höra massor av sånt som jag inte vill höra blir jag så jävla ledsen och arg! För jag vill inte må dåligt igen! Jag hade precis kommit ifrån det men nu är jag tillbaka igen på ruta ett. Jag kan inte gråta för mina tårar kommer inte ut men det gör ont i hjärtat! Förstår inte hur vissa personer tänker men om ni är lyckliga och mår bra av det så kör på jag står inte längre i vägen för er! Och nu när skolan börjar vill jag inte ens möta någons blick vill inte att folk ska se att jag mår ännu sämre nu än före lovet! Så tack så mycket ni har lyckats och speciellt du har lyckats! Så tack! / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0