KLARAR MIG INTE

Haha blev ju inte precis en lång blogg paus... Men klarar mig inte utan att blogga och fick iallafall en dag att tänka igenom allt som går runt i mitt huvud just nu. 
Så vad har jag gjort idag ? Vaknade av panik vid halv 8 imorse och slängde på mig kläder också kom Åsa.
Gick till skolan , lång och dryg dag hatar onsdagar ! Kollade på fotboll efter skolan , jag och alla blattar .. haha.
 
Valentina sa till mig " Emelie du är den enda svennen" på skoj. Också tänkte jag efter och det är ju sant , jag umgås mest med "blattar" men jag trivs så jävla bra med det!! Mina närmsta vänner är blattar och det är nog seriöst dom underbaraste människorna i världen! Liksom åhh bara älskar er ! haha .
 
Tog mig en dusch innan och kollade på Vampier Diaries lite och ska nog gå och sova för är jävligt trött !
Skola imon och sen iväg till stallet för första gången i år , kommer ha sån jävla tränings värk på fredag !  / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0