Jeffla comviq

GKFNBDJZLA jag blir sååååååå förbannad på comviq, skickar felaktiga fakturor varannan månad och sedan mellan månaderna återgäller dom sen, och denna månaden??!? Jo fel men dom skickade sms förra månaden attngnfjgnsbsb orka ej.
Iallafall blev dagen ganska lyckad,
Skolan var ganska lång men vi fick fika på SOn och på gympan hade vi fotboll+rugby. Trodde jag skulle frysa röven av mig men det blev fan ändå varmt. Fick en adrenalin kick från fotbollen.. Saknar det så jävla mycket.
Ganska kul och köra i snö, speciellt när vi hade rugby med! Att ligga i snön och vila är ingen bra idé, fyfan va blöt jag var... Vi alla såg ut som pandor med nerkletad mascara haha

/Bodil


Kommentarer
Postat av: Alexander Hjelmesten

Hej Bodil,

Vi beklagar att det har blivit fel på dina fakturor. Om det fortfarande är fel på fakturorna eller om du har några andra frågor så är du välkommen att kontakta mig för hjälp.

Med vänliga hälsningar

Alexander Hjelmesten, Comviq

[email protected]

2013-02-01 - 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0