Grattis

Idag fyller en väldigt speciell person år min gammelfarfar Bengt. Han fyller 75år idag men tyvärr så blev han bara 68år levande. Han dog för 7år sen och det är helt sjukt att det gått så lång tid. Varje dag saknar jag honom och jag önskar att jag kunde fått fler år med honom.

Som ung spelade han fotboll och var grym på det! Han började när han var 17år och slutade när han var 32. Han spelade i totalt 6 olika lag bl.a AIK. På den tiden var inte fotbollen som idag , han fick åka och spela i USA och i många andra länder men han spelade inte för pengar som alla spelar för idag , han spelade för att han tyckte det var roligt! Alltså var inte fotbollen hans yrke han spelade bara på sin fritid.

Så grattis på födelsedagen , älskar dig och jag kommer och hälsar på dig ikväll. / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0