En liten lista / e

ALLMÄNT
Är du kär för tillfället? - Ja
Hur lång är du? - 160cm
Mår du bra? - När jag är med mina vänner mår jag bra.
Vart går din drömresa? - USA 
Vad är du rädd för? - Att förlora dom jag älskar
Vilken är den bästa känslan? - Att ha sina vänner , familj och dom man älskar runt om sig.
Vilken är den värsta känslan? - När något inte blir som man vill och när någon försvinner ur ens liv.

KÄRLEK
Hur många seriösa förhållanden har du haft? - Ett
Är du redo att satsa på ett förhållande just nu? - Jag vet inte riktigt
Kan man vara vän med sitt ex? - Ja det kan man absolut! För tycker att det man har haft är värt mycket
När kysste du någon senast? - 2 månader sen kanske (?)
Har du haft sex med fler än 10 pers? - Aldrig haft sex!
Är du romantisk utav dig? - Haha , ibland ;)
Vem är din senaste kändiscrush? - Douglas Booth.
Har du legat med någon på första dejten? - Nej

ÄR DU...
Helsvensk? - Ja , (tyvärr)
Lycklig? - Vet inte riktigt 
Underviktig eller överviktig? - Där mitemellan.
Pålitlig? - Ja 
Singel? - Ja
Deprimerad? - Lite 
Oskuld? - Absolut
Självsäker? -  Nej!
Sjuk? - Ont i halsen :(
Nöjd med dig själv? - Nej
Bortskämd? - Haha , nej!

VAD...
Står det i ditt senaste mottagna sms? - "Ska kolla på film + serie heheh ...
Går du för klass/linje? - 7:an
Vill du bli i framtiden? - Veterinär , doktor eller polis.
Stör du dig på? - När folk göra sånna små saker , typ pillar på saker osv .. 
Skulle du köpa om du hade en miljon? - Skulle åka utomlands + en häst + ett nytt hus! 
Är du för stjärntecken? - Vädur
Älskar du? - Mina vänner , familj , ridning och en annan sak..

FAVORIT
Land: Turiket !
Stad: Örebro och Halmstad
Färg: Svart
Maträtt: Indisk kyckligsoppa
Klädesplagg: Min USA hoodi , mina "skinn" byxor , mjukis byxor och mina klädningar <3<3
Band/artist: Justin Bieber , YB , 1D , osv osv osv
Tvserie: One tree hill och Vampier Diaries
Film: LOL , The last song , A walk to remember och Dear John
Låt: Be Alright , Last first kiss , They don't know about us och Phantomride
Godis: Choklad 
Chips: Sånna lätt saltade
Läsk: COLA <3
Ämne i skolan: Fysik och håltimma , haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0