10sanningar/B

Kör som Emelie

1 jag hatar verkligen allt med kroppen att göra, min kropp är äcklig, likaså med mitt ansikte. Har så mycket finnar och grejer, hatar det.

2 att åka hiss är en mardröm, jag och Dardana fastnade en gång och det ända jag har att säga om det så grät jag och hon skrattade... Mm, förstår varför vi är vänner hahaha! Typical us

3 jag hatar att vara hemma själv, jag tror på andar och spöken... Därför håller jag mig borta från skräckfilmer så mycket som möjligt

4 jag är verkligen irriterad mot läraren, såna läraren som makes no fuckin sence to me.

5 jag föddes med hörselproblem

6 jag är en sån person som måste fiska ut varenda droppe ur alla, jag gillar att lyssna på andras problem och peppar folk.

7 jag är alltid den som skrattar rakt ut i klassrummet först, hahaha..

8 jag är obsessed med mat, riktig cray

9 jag gillar killar som är chill, alltså inte så seriösa, det kan vara gulligt ibland med seriöst, men jag gillar chill.

10 jag älskar att rita, men jag kommer inte ta det seriöst längre, inte min grej längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0