10 sanningar / e

1. Jag borstar nästan ALDRIG håret! Kanske händer en gång i månaden om ens det men mitt hår blir som ett jävla affro så nej , borstar inte håret i onödan , haha.
 
 
2. Jag hatar att gå upp på morgonen , så jävla skönt att bara ligga kvar i sängen och sova hela dagen.
 
 
3. Älskar att vara utomlands , bara ligga på stranden hela dagarna och bara kunna skita i allt där hemma !
 
 
4. Jag är inte nöjd med mitt utseende och jag har väldigt dåligt självförtroende ! 
 
 
5. När jag vill veta något så kan jag vara jävligt jobbig...
 
 
6. Jag går inte in för skolan på samma sätt som innan och det måste ändras  !
 
 
7. Jag ångrar en sak jag gjort jävligt mycket .
 
 
8. Om jag säger bara förlåt om jag menar det !
 
 
9. Jag ÄLSKAR att sola ! 
 
 
10. Jag är super rädd för att jag inte ska lyckas med skolan och allt i framtiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0