10 sanningar / e

1. Jag låtssas som att jag inte bryr mig om saker när jag är ibland folk , men när jag är ensam gråter jag nästan hela tiden.
 
2. Jag har börjat bli argare och argare så brukar behöva gå för mig själv när jag är med vissa kompisar.
 
3. Jag vill inte tro på kärlek längre och jag vill inte ha något med den att göra , men endå så letar jag efter den.
 
4. Jag önskar att jag inte sagt vissa saker till en person 
 
5. Jag känner mig väldigt ensam just nu.
 
6. I mitt huvud tror jag att det kommer lösa sig men en person .. men igentligen kommer det aldrig det.
 
7. Jag vill spola tillbaks tiden till Oktober/November , för då var allt som bäst.
 
8. Jag har fått grymma humörsvägningar den senaste månaden och jag kan inte styra dom!
 
9. Det är bara mina närmsta vänner som igentligen vet allt om mig , min bakgrund , om min familj osv.
 
10. Jag skulle göra vad som helst för att få prata med .. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0