10 saker

Har inget bättre för mig så vi kör på en liten , 10 saker jag tycker/om mig.
 
 
1.
Jag tycker inte om när folk dricker , tycker inte om folks attityd , tycker inte om se att dom nästan inte kan gå utan att ramla och tycker inte om lukten! Förstår om man tar kanske 1 cider eller något men när man dricker så mycket så att man blir otrevlig och säger saker man inte kan stå för eller gör saker man inte kan stå för ... HATAR DET!!
 
 
2. 
Jag hatar att säga hur jag känner och hur jag mår. Säger alltid hur jag mår till mina närmstsa vänner men om t.ex bara nån random kommer och frågar hur jag mår osv så säger jag att jag mår bra även fast att jag kanske inte gör det.
 
 
3. 
Jag har väldigt svårt att släppa saker , om det har hänt något så tar det väldigt lång tid för mig att kunna gå vidare och må bra igen.
 
4. 
Jag har dom senaste månaderna fått lättare att gråta , gråter typ till ALLA filmer jag ser och gråter så fort det händer något ! Haha..
 
 
5.
Mitt humör ändras grymt fort ! Ena stunden kan jag vara jätte arg och vilja skjuta alla jag ser och andra stunden vill jag hoppa omkring och krama allt och alla .
 
 
6. 
Stör mig grymt mycket på tjejer och killar som tror att dom kan få ALLT dom vill bara igenom att säga , gör så gör det . Liksom dom beter sig som att alla andra är små skitar som ska göra allt åt dom och dom tror även att dom kan få vilken kille/tjej dom vill ... Slutar bara med att ni får dåligt rykte!
 
 
7. 
Jag kan inte spara pengar .. haha . Det är helt omöjligt , har jag pengar och jag vill köpa något så tar dom slut på en gång ... 
 
 
8.
Tycker att det är grymt roligt att få folk att säga sanningen och sen se dom inse själva att dom är idioter! Liksom om jag vet något nån gjort mot mig så är jag inte rädd för att ställa den personen tillsvars för liksom det är den personen som gjort fel inte jag ?!
 
 
9.
Mina vänner betyder allt! Utan dom skulle jag inte klarat mig helt seriöst , dom finns alltid där och hoppas att dom vet att jag alltid finns där för dom!
 
 
10.
2013 ska bli det bästa året någonsin! Kommer göra saker jag aldrig gjort innan och kommer se till så att jag och mina fina vänner hittar på himla mycket roliga saker  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0