Tråkigt /Bodil

Tog denna från Lanna!

http://wazzabii.blogg.se/

ALLMÄNT
Är du kär för tillfället? - Kär..kär.. Jag gillar iaf någon hahaha
Hur lång är du? - 160cm
Mår du bra? - Ja, jag är inte sjuk eller så men jag är inte heller på topp
Vart går din drömresa? - new york!
Vad är du rädd för? Småkryp
Vilken är den bästa känslan? - när han ger världens bästa kramar hihihi
Vilken är den värsta känslan? - när någon säger helt enkelt elaka grejer tex som att man är ful osv..
KÄRLEK
Hur många seriösa förhållanden har du haft? - hahaha....
Är du redo att satsa på ett förhållande just nu? - Jag är inte redo för "super seriöst" förhållande, utan jag vill börja med "chillt" om ni fattar? Hahahah
Kan man vara vän med sitt ex? - Det beror ju hur man gör slut, tex om båda gör "slut tillsammans" och dom anser att det blir bättre så ja, det kan man.
När kysste du någon senast? - kysstekysste.. Småpussat bara haha
Har du haft sex med fler än 10 pers? - Stil virgin haha
Är du romantisk utav dig? - jag har lite svårt för att vara seriöst så hahaha...
Vem är din senaste kändiscrush? - Jaden Smith <3333
Har du legat med någon på första dejten? - WTF nej
Helsvensk? - Nej
Lycklig? - nej men jag är glad, har inte det som gör "the compliete happiness"
Underviktig eller överviktig? - Ska vara som alla andra och säga överviktig, men jag vet inte heller vad som är "normalt" så äsch..
Pålitlig? - ajamen
Singel? - Singel men inte "sökande" direkt
Deprimerad? - Ja det finns såna stunder man Mensar och tårar ut som helvete hahah.
Oskuld? - MEN NO SHIT SHERLOCK hahahahah
Självsäker? - nej, inte alls men det är liksom bara att fakea sig fram!
Sjuk? - Nepp
Nöjd med dig själv? - Nej
Bortskämd? - Jag vet att jag har lite mer än andra men jag jobbar för det jag har och jag är tacksam för det jag har
VAD...
Står det i ditt senaste mottagna sms? - "halv 2 menar jag hahahah"
Går du för klass/linje? - 7D!
Vill du bli i framtiden? - advokat, framgångsrik någonting haha
Stör du dig på? - dessa mainstreamade ögonbryn... Jag menar vad fan är det för former folk gör? För hårt målade, inga ögon bryn eller detta C brynen som börjar där det inte ska börja/ sluta där det inte ska sluta.. Usch fyfan
Skulle du köpa om du hade en miljon? - mitt första köp skulle vara ett bar louboutin klackar i klassiskt svart. Min dröm.
Är du för stjärntecken? - Vattumannen
Älskar du? - Mina närmaste haha
FAVORIT
Land: Som jag har varit i? Vietnam!!
Stad: Borås!!
Färg: Roseguld!
Maträtt: sushi och spinatsoppa <3
Klädesplagg: mina adidas mjukisar!
Band/artist: justin Bieber och chris Brown
Tvserie: VAMPIRE DIARIES OMG UTAN TVEKAN
Film: cindrella story filmerna (haha.. Mina kompisar ger mig en Whoreslap varje gång jag nämner något av dom filmerna HAHAHHA..)
Låt: diamonds och run this town båda från rihanna
Godis: röd polly (ingen nyhet haha)
Läsk: Fanta exotic helst men annars cola eller fanta.
Ämne i skolan: kemi och so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0