sup

Dag 19. Bästa musikvideon.
Kan tyvär inte svara på den. Finns så jäkla många! Men en är stay - rihanna!

Dag 20. Tio saker jag vill göra innan jag dör.
1. Bungyjump
2. Gifta mig, skaffa en familj osv osv.
3. Skydiving
4. Donera blod, och det ska jag fan göra!!
5. Resa jorden runt
6. Träffa en stor kändis, t.ex som Channing Tatum eller Megan Fox.. oh sweet jesus. Kommer aldrig hända men drömma kan man ju!
7. Få värsta make-over, hahah
8. Klippa mitt hår kort och sedan donera det. Även flintis men har ju inget fint ansikte så kommer se helt mobbad ut hahah..
9. Springa ett marathon lopp, men kommer aldrig orka hihihi.
10. Kommer ej på någon nu, men det finns skit mycket saker jag vill göra innan jag dör!
googlebilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0