perfect body

Aaaah, man får ju så jäkla dåligt självförtroende när någon annan säger att den är tjock, när hen egentligen är skit smal. Jag har typ 3 magar och shit, har bara lust och slå till personen och säga '' Du är förfan inte tjock, du är fin som du är. Du behöver inte ändra något, det är din hjärna som lurar dig'' .. Jag säger inte att jag är tjock eller smal, men om jag tycker att jag är tjock får jag tycka det, eller hur? Jag har en ganska stor mage som jag inte tycker om. Det var en som sa till mig att min magen var stor, jag hade bara lust och gråta. Visst, den var ju stor men att säga det? Näe, jag tycker att man borde hålla det för sig själv.  Tror inte att du skulle tycka att det var så roligt om någon sa det till dig. Jag skrattar bara bort det men insidan är ju knappast kvar.
 
Jag hatar att bada med andra. Jag skäms över min mage och vill inte att andra ska se den, täcker oftast över magen osv. Jag blir så avundsjuk på alla med den perfekta kroppen. Men jag ska försöka lära mig att min kropp är fin som den är, alla kroppar är fina som dom är.. 
 
Jag har funderat länge på att träna och sånt. Och jag tror att jag ska börja för jag vill ha min drömkropp, den ska jag få. Vi får bara vänta och se. /åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0