Onsdag

Dagen var ganska kul faktiskt. Förvånat för det är jävla lång onsdag...
Stack till nöjet en stund men sedan hem snabbt igen för att plugga till matteprovet.
Spelade piano för typ första gången hemma. Gick ju på pianolektioner för 2-3år sedan men min lärare var så taskig och sjukt otrevlig (rasistisk genom att förolämpa utlänningar???!! Usch) ska ej gå in till detaljer. Försökt att få blinka lilla stjärna med ackorder och grejer perfekt så jag kan fuckin få ett bra betyg på musiken. Nu är mina händer söndersnea haha. Har också gjort squats i typ 10min idag och herregud vad jag har ont från rumpan ner till smalbenet. Gjorde lite olika squats för bara skojs skull igårkväll typ några få st och vilken pain jag fick när jag gick upp imorse.
Blir så motiverad på att göra roliga men lätta små moves för att få lite slimkropp!
Vi kör på zumba imorgon efter skolan också.
/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0