Mitt i natten lista! / Emelie

Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt bra , haha.
Jag lyssnar på: När några sitter och spelar
Jag pratar: Inte mycket just nu
Jag tycker om: Att va med vänner och sova
Jag avskyr när folk: Ljuger och är jobbiga
Kärlek är: Det bästa som finns
När jag borstar tänderna: Så borstar jag tänderna
När jag lagar mat: Så går det oftast åt helvete..
Jag tänder på: Hmm .. En viss person just nu haha
Jag är rädd för: Att förlora en viss person
Den värsta känslan är: Att bråka 
Den bästa känslan är: Att bli älskad av den man älskar
Jag är bäst på: Att sova
Jag är sämst på: Att vara tyst
Jag kommer alltid att ha: Blont hår!
Det finaste som finns är: Kärlek
I sommar: Ska jag ha det kul
Sist jag grät: Innan
Jag kan: Säga vad jag tycker till alla
Jag kan inte: Leva utan musik
När jag vill tänka går jag: Till min säng 
När jag vill baka: Så bakar jag
Min mobiltelefon är: iPhone 5.
När jag vaknar på morgonen: Snosar jag i 1h...
Innan jag går och lägger mig: Så lyssnar jag på musik
Just nu tänker jag på: En person
Bebisar är: Nått av det bästa som finns
Idag har jag: Varit med folk som jag älskar
Ikväll ska jag: Sooooova
I morgon kommer jag: Ta hand om min bror
Jag vill verkligen: Göra en sak

senaste:
1. dryck: Cola
2. telefonsamtalet: Bodil
3. sms: "Haha okej"
4. sång du lyssnade på: I would

har du någonsin:
6. dejtat någon två gånger: 
7. har någon varit otrogen mot dig: Ja
8. varit kär: Ja
9. förlorat någon speciell person : Ja
10. varit deprimerad : Ja
11. varit så trött att du somnat sittandes:  Ja

dina tre favoritfärger:
12. Turkos
13. Svart
14. Vit

i år har du:
15. lärt känna en ny vän: Ja
16. fått ditt hjärta krossat: Nä 
17. skrattat så att du har börjat gråta: Ja
18. träffat någon som förändrat ditt liv: Lite
19. insett vilka som är dina äkta vänner: Lite 
20. fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. kysst en kompis: Ja

blandat:
22. hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla
23. hur många barn vill du ha i framtiden: Minst 2
24. har du några husdjur?: Ja en kissekatt
25. vill du ändra ditt namn: 
26. vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg
27. vilken tid vaknade du idag: Halv 1
28. vad gjorde du runt midnatt: Snackade skype
29. någonting som du längtar till: April!!
31. en sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag gjort vissa val
32. vad lyssnar du på just nu: Mina skype vänner
33. har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha nä
34. vad gör dig irriterad just nu: Att jag har ont i huvudet

om dig:
36. vad är ditt namn: Emelie
37. singel/upptagen: Singel.
38. stjärntecken:  Vädur
39. kille eller tjej: Tjej.
42. högskola: Ingen.
43. hårfärg: Blont
44. långt eller kort: Mellan
45. längd: 1.60
46. vad gillar du hos dig själv: Inget typ
47. piercing: Öronen
48. tatuering: Ingen än 
49. höger eller vänster: Höger.

din första:
51. operation: Aldrig opererat mig.
52. piercing: Öronen
53. tatuering: Ingen (än)
54. bästa vän: Lanna
55. Sport: Ridning
56. husdjur: Hund
57. vaccination du minns: Livmoderhalscancer
58. konsert: Per Gessle , haha
60. gång du blev full: Aldrig

just nu:
61. äter du: Ingenting.
62. dricker du: Ingenting.
63. är du på väg att: Prata
64. lyssnar du på: Skype samtal
65. väntar du på: Att någon ska säga nått

din framtid:
66. vill du ha barn: Jaaa
67. vill du gifta dig: Ja
68. karriär i åtanke: Vet inte

vad är bäst med motsatta könet?
69. läppar eller ögon: Ögon
70. kramar eller pussar: Pussar.
71. kortare eller längre: Längre.
72. yngre eller äldre: Äldre.
73. romantisk eller spontan: Båda.
74. snygg mage eller snygga armar: Båda
75. tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
76. känslig eller inte: Beror på tillfälle , men lite känslig
77. ragg eller förhållande: Förhållande
78. bråkstake eller tveksam: Mitemellan

har du någonsin: 
79. kysst en främling: Njaa 
80. gjort något sjukt spontant: Ja.
81. tappat glasögon eller linser: Nej.
82. haft sex: No
83. krossat någons hjärta: Kanske vene
84. har någon krossat ditt hjärta: Ja.
85. har du blivit arresterad: Nej.
86. dissat någon: Ja.
87. gråtit när någon dött: Ja.

tror du på:
89. dig själv: Oftast inte
90. mirakel: Njaa
91. kärlek vid första ögonkastet: Lite
92. himlen: Ja.
93. tomten: Nej.
94. att kyssas på första dejten: Ja.
95. änglar: Lite

svara ärligt:
96. Varit otrogen: Nej.
97. haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
98. tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. vad kan du verkligen inte leva utan: Mina fina vänner och min telefon
100. har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0