Me gusta

Gjorde sönder mig roseguldiga klocka för någon månad sen så vill gärna skaffa en ny, och denna gång en med bra kvalité! Har blivit insanily stalker på adidas grejerna och dom klockorna passar verkligen inte fel. Lika så med marc by marc Jacobs klockan, med lite färg i mitten, färg är roligt!
Jag och Dardana pratade häromdagen om såna feta sneackers och herregud. Me gusta!! Feta skor med tighta byxor, HEAVEN. Nike jordans är jätte fina, samt nike max air 90 i rosa/vit.
Chanel parfymen eau tendre luktar himmelskt, har den i minisample och kan inte sluta sniffa den. Kom på mig själv med hela armvristen inkörd i min näsa bara för det! Haha.
iPad mini, vad behövs att säga? Me want! Har tjatat på denna pojk och varenda svar är "NEJ" :(
/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0