Kommer bli mördad när jag sover

Kom hem för en stund sen och har nog inte varit såhär glad på jätte länge , haha. Denna dagen har nog varit en av dom bästa på vääääldigt länge! Hade sjukt kul med mina vänner i Nöjet och snackade om saker som var väldigt viktiga att ta upp! Drar iväg till Gislaved imon runt 10 och rider , ska bli sjukt kul faktiskt.
Stannar nog hemma imon kväll och kollar på mellodigestivalen om ingen vill hitta på något eller kommar hit haha.
Ska ta och kolla på en film eller något och kommer inte kunna sova i natt eftersom att Olivers kompis sover här och tror seriöst att han kommer komma och mörda mig när jag sover ... Puss ! / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0