Dag 4. & Dag.5 /Dardana

Dag 4. Såhär fixar jag mig en vanlig skoldag.

När jag fixar mig till skolan så gör jag inget speciellt, jag brukar duscha kroppen sen ta på mig rena kläder och sen kanske jag har platt hår eller har toffs/boll. Sen borstar jag tänderna,sköljer av ansiktet och sen sätter jag bara en dagkräm i ansiktet . Sen ibland händer det att man kanske är lite röd på visa ställen i ansiktet så då brukar jag ta lite concealer/mousese-foundation. Så det är hur jag fixar mig en vanlig skoldag. :)

Dag 5. En bild från en tid du saknar.

Jag saknar denna tiden som är på bilden och på första så är det en bild på jordgubbar som jag tog i somras. Saknar sommaren. Sen andra bilden är på ett gossedjur som jag vann på ett tivoli i Helsingborg och det var också ifrån somras, kommer ihåg att den dagen var mycket rolig och längtar tills sommaren då det är helsingborgsdagarna och det är tivoli och massa andra saker exempel rixfm. Sen på bilden ner till vänster är på min gamla klass ifrån 6:an på skolavslutningen, saknar min gamla klass väldigt mycket då vi alla hade alltid så roligt och vi alla var nästan alltid med varandra. Och på den sista bilden är på Moa,mig och Emelie. Den bilden är ifrån klassresan i Liseberg som vi åkte i sexan. Den dagen var också väldigt rolig speciellt bussresan hem. /Dardana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0