Brownie

Så här gör man brownie i en kopp.
 
Vad du behöver 
- 1 dl socker
- 0.6 dl vetemjöl
- 2 msk kakao
- 3 msk vatten
- 2 msk olivolja (jag använde extra virgin)
 
Hur man gör: Blanda alla torra ingredienserna i din kopp (kakao, vetemjöl, salt osv). Sedan häller du in vatten och olivolja i koppen och blanda med en sked tills det inte är några klumpar kvar. Lägg sedan in muggen i mikron i 1 minut och 40 sek på full effekt. Låt den svalna innan du äter, jag hade min kopp i frysen (10 min ungefär), sedan var den i kylskåpet i ungefär 1 timme. Den var mycket godare när det var inne längre, då den var lite kladdigare och ''krämig'' haha. Men om du inte orkar att vänta så länge så kan du äta den direkt så fall du önskar! 
 
Hoppas verkligen att ni testar detta receptet. Det tar inte lång tid att göra de ( 3 min ungefär ) och man kan göra det när man vill! /åsa
Man kan även äta smeten fall man vill! Den var jättegod :)
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Grymt tävlingstips! Vinn ett skin/skal till din dator, mobil eller surfplatta - tävla här:
http://adaras.se/2013/february/tavling-vinn-ett-skinskal-till-din-dator-mobil-eller-surfplatta.html#comment

2013-02-19 - 23:30:01
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0