#12 Dagen sanning

När jag kommer till skolan imon så är det sluta på det här. Sluta på att kolla vad folk gör , undra vad folk tänker osv. Måste satssa på skolan nu och försöka att tänka på vad som är bäst för mig själv och för mina vänner. Inte tänka på allt som har hänt och bara låta allt komma som det vill. Orkar inte känna inom mig som att jag inte är "tillräckligt bra" för dig. Jag är den jag är och alla får ta mig för den jag är liksom , om du inte vill ha mig så bara skit i mig istället ! Men inte säkert att jag kommer stå kvar och vänta! 
 
Alltså är det detta jag kommer ändra , kommer ändra min attityd inte berätta för folk vad jag tänker och vad jag tycker för pallar inte med allt skit snack. Vill du veta nått om mig så fråga men klaga inte sen på att jag säger massa saker som du inte bryr dig om. / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0