Sommarlovet 2013

Sååååå denna sommaren börjar ta sitt slut, eller iallafall detta sommarlovet, börjar somsagt skolan om 4dagar vilket är helt sjukt! Fattar inte att sommarlovet har gått såhär jävla snabbt! Så tänkte göra en liten sumering av det hela! 
 
Sommarlovet började ganska chill, alla var fortfarande hemme och vi hade några roliga kvällar ute på min altan och även några roliga kvällat ute och hos kompisar! Efter ett tag åkte alla ner till Kosovo och jag fick verkligen känna på hur det är att sakna någon ... Förstod inte innan att man kan sakna någon så sjukt mycket! Men fick ta tag i mig själv och stå ut dom 36 dagarna. Men hittade endå på lite roliga saker under tiden som att åka till Stockholm, Örebro och Göteborg. Gick på Skansen, Grönalund och Lisberg och shoppade även en del. Tältade även och mina madrasser blev typ förstörda ... Fick även en liten kusin mitt i allt ihopa!
När alla äntligen kom hem från Kosovo så blev det fullt ös i Smålandsstenar igen, började gå ut på kvällarna och hitta på lite roliga saker. Och nu taggar vi inför skola.. 
 
Detta sommarlovet har varit super bra, men har även haft dom stunder när man önska att man kunde gå tillbaka till skolan för att man inte haft något att göra. Kan helt ärligt säga att jag har växt som person denna sommaren, har inett att vissa saker tar tid och att det faktiskt är värt att längta och vänta på vissa saker  !
 
Nu taggar vi inför att börja 8:an , träna väldigt mycket samt plugga välidgt mycket... Och förhoppningsvis åka till Turkiet i September ! Hoppas att ni alla haft ett lika bra sommarlov som mig och att detta skolåret går jävligt fort! / Emelie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0