Sleep over

Sitter med Åsa hemma hos mig och hon ska sova här inatt.Gick somsagt iväg till min morbror vid 10 imorse där nästan hela släkten va och åt frukost! Fattar inte ens hur dom fick mig till att gå upp så tidigt.. Va där till typ halv 1 och drog direkt med Åsa till badet, där vi mötte upp Elena och senare kom även Carro. Duschade och drog ut en stund på kvällen men gick hem lika snabbt igen eftersom att det inte var sådär super kul ute! Drog med Åsa till först Ica och sedan Konsum och köpte lite godis! 
Cyklade som idioter igenom hela smålandsstenar för att hämta hennes saker och sen cykla fort som fan hem till mig! 
 
Håller på att ladda ner lite filmer så blir till att kolla på dom och äta upp allt godis! Kommer nog inte sova förens ganska sent men kan nästan sätta 100kr på att Åsa kommer somna innan halv 1.... Haha.
Blir nog tältning imon om det blir som planerat men inte 100% bestämt än! Men hoppas på det ! 
Ska ta och äta lite tror jag för är lite hungrig, haha men vi hörs senare eller imon! Puss / Emelie
 
Bebis Molly!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0