Saknade Thao♡

Facetimeade med bästa Thao som är i Vietnam. Saknar den tjejen massvis :(
Får se hur dagen blir, kanske drar ut om vädret inte fula sig. Okej med vackra sig. Nej.

Vad annars har jag gjort då, jo har sovit kollat på tecknat och kollat på skor och städat. Ska försöka haffa med mig hyllor för det behövs. Har massa skor som är helt intryckta på en plats. Dvs converse hade sitt år och resulterade 9par. Äsch fyfan helt bortkastade pengar, blir bara deprimerad av tanken jag kunde köpa istället för skorna.. Behöver däremot en ny väska med. Blir ryggsäck från nike eller adidas eller nåt sånt, senaste åren har jag haft väska som man har vid axeln och det dödar min rygg. Får också inte ens plats så mycket i en sådan väska. Blir en tripp till gekås någon gång i veckan med för lite back to school saker. Behövs lite saker därifrån!

Creeds till dom som orka läsa om mina problem, kan ej fatta att jag ens orka skriva detta
Och nu skiter himlen med regn och hagel. Typ spottar på Sverige.

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0