Morgongymnastik

Blivit väldigt tjatigt med fittnes och healty piece of shit, är inte säker på om ni tycker det är intressant isf får ni kommentera vad vi ska blogga om.
Jag hade själv tänkt att skapa en kategori med allt det dära och visa er hur min/vår träning osv ser ut. Jag tränar inte ett skit, dock börjar Zumban idag som igen för denna terminen och jag hade tänkt att fortsätta. (Kan ej gå idag, är sjuk) så aa, ni förstår. Ska testa på volleyboll och dans med. Vill helst gå på fotbollen igen men det finns ingen f99lag längre.. :(
Äsch, men nu blir det morgongymnastij för mig, högra benet är lite mer vig än det andra.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Suger att vara sjuk också, vill ut och inte sitta hemma hela dagen :(
/Bodil


Fråga mig inte hahaha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju typ bara 99or i damlaget elr

2013-08-28 - 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0