Molly

Sitter i pappas rum med min lilla bebis, så sjukt gosig har han blivit så det inte ens är sant! 
Kollade precis på filmen Ego och den var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig, ganska rolig men endå lite sorglig också! Snackade med Åsa innan och sover där inatt om allt blir som planerat! Fixar nog lite med bloggen och kollar nog på någon film och sån shit. Sjukt länge sen vi träffades mycket eftersom att hon varit i Vietnam typ hela sommaren, så det får vi ta igen nu! 
 
Känns så jävla sjukt att sommarlovet snart är slut.. Bara 2-3 veckor kvar liksom! Känns som att det var igår man var så jävla rädd för att börja 7:an och för att träffa sin klass. Och nu helt plötsligt så börjar vi 8:an! Vet inte riktigt om jag kan förstå det själv... Liksom om bara ett år så börjar jag nian och efter det kommer gymnasiet och är livrädd för att dom kommande åren kommer gå så jävla fort! Men endå väldigt lättad över att det går så bra som det gör liksom.
 
Ska lyssna lite på musik och försöka städa lite om jag orkar och sedan hoppa in i duschen för ser ut som vet inte vad.. Försöka få tag i Åsa och se hur det blir ikväll så sticker jag nog dit lite senare! Också kommer min lilla älsklings Molly hit idag också så ska försöka träffa henne så fort som möjligt! Helt sjukt hur liten hon var för bara ett år sedan..  puss på er ! / Emelie
 
Bild från andra gången jag träffade Molly alltså grymt gammal bild! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0