Min sommar 2013

Den här sommaren har jag haft blandade känslor, vart ledsen, glad, lycklig osv. Har insett vilka som är äkta vänner. Träffat min släkt och lärt känna dom mer! Spenderade väldigt mycke tid vid solen, var i Tylösand, Borås, osv. Det här är den enda sommaren vi inte vart i Göteborg. Vi brukar alltid åka dit heeeela släkten och ha kul på Liseberg. Var i stort sätt i växjö hela juli månad. Men jag hade kul ändå. Första sommaren i huset också. Den här sommaren har jag även växt som person, vågar mer nu. Känns som att jag inte är rädd för något.

Har fotat med vänner, badat, sovit över, vart på bio osv. Sena sommarkvällar. Joinade även lttk bloggen som jag verkligen inte kommer ångra.

Kan inte säga att det var den bästa sommaren men den var ändå bra! Så nu taggar vi två långa terminer och så taggar vi för sommar 2014.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0