Let em talk, they will always talk

Åh, äntligen back.. Vilket suger. Schemat verkar ändå ganska bra för iår. Sovmorgon är bara bara bara brabrabra! Dock suger det att vi slutar sent på fredagar.. Skulle hellre velat ha det som förra året men vi klarar detta!
Fick även reda på att vi ska få iPads redan nästa vecka, ja alltså hade velat ha en Mac eller laptop. Tredje gången gillt. Iallafall hade jag planerat på att åka till Borås för festligheter och fira Thao's 18årsdag som är idag (GRATTIS BÄSTAAA❤❤❤) och hotell och grejer dock kom massa andra saker i vägen så då blir det en trip till gvd och hälsa på mina tjejer. Har saknat asballa mycket. Sen får jag min lön på onsdag efter jag har jobbat!! WIHOO ÄNTLIGEN. Japp, de är de!
Ska powernapa en stund för de behövs..
/Bodil


Just nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0