In ma kitchen

Dagen igår var ganska rolig, Åsa och jag kutade till netto för netto <333 hade extrapris på godis haha!
Sen stack hon hem och käkade, någon timme senare kom hon och Carro till mig så vi gick till nöjet och hade kul. Alla är äntligen hemma! Fredags standard aktiviteter är back igen, nöjet haha!
Jag cyklade hem, fick sms av Ca och Åsa att dom va påväg hem till mig och det betyder sleepover. Dom stack hem för en timme sen och snart kommer Åsa till mig för sedan ska vi fira lilla Sanna/ asian party typ. MATMATMAT!
Trofan de.

Annars har jag inte gjort så mycket, pratade med tjejerna för en shoppingdag i Halmstad + några andra så det kommer bli asbra. Behövs lite nytt i min garderob. Japp, det är jag de, hörs senare!

/Bodil




Harun har ganska små fötter, ajamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0