Hypervenom

Sitter och kolla på massa skor, ska köpa ett par jävla idrottsdojor för det har jag bestämt nu. Blir ett par nikes från den nyaste kollektionen Hypervenom av Neymar (min framtida man, DE NI!)
Sedan ett par air max också, har lite beslut ångest vilken färg jag ska ha. Tänker "designa" mina egna med färger osv, finns dock inte mycket färger att välja på heller. Antingen rosa med vitt eller blå med vitt. Vi får se :-)
Kommer dock ta 4veckor innan dom kommer och jag har inte mycket tålamod, aja det gör bara allting mer värt haha!

Har sedan halva lönen kvar och de kommer jag inte göra så mycket med de. Funderar på att börja på fotbollen igen för jag vill brinna för det igen som förr. Har fått min inspiration tillbaks sen 3månader tillbaks men har inte gjort så mycket åt de. Har ingen lust att börja i ett nytt lag heller, jag vill kunna allt själv. Ganska omöjligt dock, men vi får se. En dag så :-)


/Bodil

Där har vi hypervenom'en. Helt sjukliga är dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0