All i want

Ligger fortfarande i "sängen" vilket är bädd soffan i pappas rum eftersom att mina madrasser fortfarande är i tältet och tror att dom är helt förstörda .. Vaknade iallafall ganska tidigt idag och snackade i telefon i nästan 1h. Skulle igentligen ha åkt till Växjö idag för att gå på RixFm festivalen med det blev inte så i år heller, så sjukt surt alltså!!! Aja får väll hitta på något roligt med tjejerna istället så att denna helgen går fort ! 
 
Måste städa hela huset idag och även gå med Oliver till doktorn för att byta bandage runt hans stygn. Fattar inte hur den ungen lyckas slå sig hela tiden.. Aja någon måste ju ha den turen också liksom! 
Ska ta och ta tag i städningen nu så att jag blir klar någon gång, kanske tar ner tältet också och in mina madrasser men är sjukt rädd för att dom är förstörda nu.. Endå dags att köpa ny säng snart så, haha. / Emelie
 
 Saknar min prinsessa så sjukt mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0