5 truths

1. Jag ääääälskar chips. Det är så mycket godare än godis! En favorit sen länge sedan är ''Hot sweet chili'' av Estrella. Så himla god.
 
2. Jag har olika musik månader typ.. Haha, vet inte hur jag ska förklara. Men i en månad eller två så lyssnar jag bara på house men sen kommer en månad där jag absolut inte vill lyssna på house utan typ rap osv. Och det är en sån månad nu, haha!
 
3. Älskar att bjuda på mig, eller ja.. oftast! Typ så att jag gör så folk skrattar hahah. Tycker inte att jag skämmer ut mig :). 
 
4. Jag ogillar folk som söker efter uppmärksamhet.. Så sjukt störande enligt mig. 
 
5. Är en sån stor gottegris. Äter nästan allt söt, hahah! 
 
/åsa
 

Kommentarer
Postat av: Fidan

Hej! Jätte fin blogg du har.
Kolla gärna in i min!! ♥ Skulle du vilja länkbyta med mig!! Skulle vara sjuuukt glad!! Ha en bra fredag!! Kram!!♥

2013-08-02 - 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0