Tips - Aloe vera läppbalsam med jojoba olja

 

Jag tänkte tipsa er om ett jättebra läppbalsam. Jag köpte mitt från Sussie och det kostade 45 kr. Snål som jag är skulle jag aldrig ha köpt detta utan att testa det innan. Så Sussie hade tagit sitt så jag fick testa det under dagen och det fungerade undeeerbart! Efter några dagars användade så kändes mina läppar som en bebis rumpa. Jag som älskade vaseline innan har glömt bort det, haha! Nu har jag mitt älskade läppbalsam som jag kan ta med mig vart jag vill.
 
Läppbalsamet innehåller jojoba olja som är jättebra för.. allt egentligen, haha! Fall man känner att nagelbanden är lite torra eller något sådant så kan man ta läppbalsamet till nagelbanden! Det funkar till allt (nästan, haha). 
 
Man kan beställa från deras orginal sida. Märket heter ''Forever living''! Rekommenderar verkligen detta läppbalsamet! 
 
/åsa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ligger sussie

2013-04-23 - 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0